Subject: vabalennu õhupalli lennu taotlus VAAL-1: 23.juuli
From: Rauno Gordon <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 15 Jul 2026 17:41:46 +0300

Tere, soovin lennutada vabalennu õhupalli 23. Juulil algusega kell 12.00.

Lennu stardi asukoht: Nurmatsi, Keava, Raplamaa (58.946334, 24.892243)

Käitaja: VAAL Airships OÜ

Käitaja esindaja: Rauno Gordon

Käitaja esindaja kontaktandmed: +372 53405959, [email-masked]

Õhupall: valge lateksist pall 0.8kg, 10km kõrgusel on diameeter umbes 3m

Sond palli küljes: 2.9kg vahtplastist karp tehnikaga, varustatud
langevarjuga

Tõusukiirus: 4 m/s

Maksimaalne lennukõrgus: FL 880 (27000 m)

Arvatav liikumissuund: Lennu ennustus muutub nädala jooksul nii palju, et
praegu pole mõtet lisada.

Lennu kestvus: umbes 2 tundi

Rauno Gordon

VAAL Airships OÜ

+372 53405959